Izdaje te svaki deo tela - Zera Princ

Izdaje te svaki deo tela

Trudiš se ostaviti utisak da si imuna na mene,
i govoriš da si postala odavno poput stene,
ali tvoja dela govore suprotno od reči
i naš poljubac više ništa ne može da spreči.

Osim prijateljstva sa mnom ništa ne bi htela,
ali na moj dodir izdaje te svaki deo tela,
i tvoje ruke nemirne koje su stalno na meni.
a i obrazi koji su ti poput žara crveni.

Oči ti se sjaje kad tvoj pogled putuje ka meni,
poput zvezde Danice koja u zoru sve zvezde zaseni,
a nevešto prikriveni osmeh kad si pored mene
govori da je kratak put od stene do zaljubljene žene.

Priznajem ti da si mi se pod kožu podvukla,
iako još nisam svestan čime si me privukla,
prepuštam našoj priči da me vodi tokom svojim,
jer se svojih osećanja ne stidim i ne bojim.

Нема коментара:

Постави коментар